Фізична реабілітація

Одним із головних завдань НРЦ виступає сприяння фізичному розвитку дітей.  В закладі проводяться групові, підгрупові та індивідуальні заняття з фізкультури та ЛФК.

Для дітей організовуються теренкури, походи та рекреаційні заняття із використанням каніс-терапії. Особливим видом фізичної реабілітації є реабілітаційний туризм, який передбачає окрім помірних фізичних навантажень створення навколо дитини соціально-активної атмосфери спілкування, яка орієнтована на неї і дає їй можливість побудови оптимальних відносин із зовнішнім світом. При цьому середовище виступає не тільки як умова, але й як джерело розвитку. 
Детальніше за посиланнями:


Для здійснення корекційно-розвиткової роботи проводяться заняття з лікувальної фізкультури, у тому числі в басейні. Під час тренувань у басейні організм загартовується, відбувається тренування судин, нормалізується артеріальний тиск. Змінюються глибокі м'язи спини і пресу, що дуже важливо для дітей. 
Детальніше за посиланнями:


Розваги у воді в шкільному оздоровчому інклюзивному таборі "Планета мрій”
Детальніше за посиланнями:


Спортивний рай - тут і шведська стінка, гладіаторська сітка, рукохід з турніком, гірка, м'який мат і мотузковий набір — канат, кільця, мотузкова драбина, також у наявності масажний стіл.

Детальніше за посиланням:

https://www.facebook.com/groups/St.NicolasSpecialChildrensCenter/permalink/893749207433818/


Сенсорна кімната — це середовище, що сприяє розвитку всіх органів чуття людини. Це маленький рай, де все вабить, ненав’язливо змушує забути про страхи, заспокоює, а якщо потрібно — спонукає до діяльності. Заняття в сенсорній кімнаті спрямовані на вирішення трьох основних завдань: релаксацію, активізацію та розвиток.
Детальніше за посиланнями:

Фізичний реабілітолог з Німеччини Erez Pilz працюючи з дітьми в НРЦ,  представляв методику фельденкрайз-терапії JKA (Jeremy Krauss Approach), як різновид фізичної реабілітації.
Детальніше за посиланнями:

Вулична сенсорна доріжка - це чудовий зовнішній спеціальний тактильний корекційний засіб, який сприятиме сенсорній стимуляції та інтеграції дітей з особливими освітніми потребами
Детальніше за посиланнями:

Немає коментарів:

Дописати коментар