неділя, 21 липня 2024 р.

Іпотерапія

Добрий день усім! 😊 Мене звати Владислав, і я звертаюся до вас із проханням про допомогу. Я займаюся іпотерапією у Багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі Святого Миколая для дітей з обмеженими можливостями. Це не тільки моя пристрасть, але й місія, яка допомагає дітям знаходити радість і розвиток через взаємодію з тваринами.

Для забезпечення належного догляду за цими дивовижними тваринами і забезпечення їх високої якості життя, потрібна ваша допомога. Ми плануємо зібрати 14 000 гривень, щоб забезпечити медичну та доглядову підтримку нашим коням. Ваші пожертви підуть безпосередньо на ветеринарні послуги, корм та утримання.

Я вдячний за вашу увагу та будь-яку можливу підтримку. Навіть маленька сума може зробити значний вклад для кращого життя наших чотирилапих друзів. Дякую Вам! 

🎯Ціль: 14 000.00 

🔗Посилання на банку
https://send.monobank.ua/jar/5DSgCWGyjd

💳Номер картки банки
5375 4112 2085 1963

Немає коментарів:

Дописати коментар