середа, 8 грудня 2021 р.

Босович Юлія, учениця 1-А класу.

Зміни у Юлі після реабілітації з @ Erez Pilz

- стала більше говорити, повторює деякі слова, хоче читати книжки, малювати, писати;

- дуже стала активна, сама себе розважає, навчилася гратися;

- почала чітко говорити "Дай пити";

- почала сама їсти;

- стала спокійна, врівноважена, покращився емоційний стан.

Вчитель Ірина Захарчук
Після курсу реабілітації Босович Юлія, на уроках навчання грамоти почала більше говорити, малювати, писати. У шкільній їдальні почала сама їсти, чітко говорити "дай пити".
Щоб розвивати надалі зміни після курсу реабілітації, з, Юлею використовуємо пальчикові ігри, фізкультхвилинки, проводимо гру "Веселі кришечки".

Мама Юлі

За час реабілітації в школі дитина стала спокійнішою, менше привертає до себе увагу, капризує, вередує, бавиться сама і сама себе розважає. Приходячи зі школи вона почала малювати (включає лампу, бере все необхідне і малює).
Дуже і дуже хоче говорити, жестикулює, говорить багато хоча не зрозумілою мовою в свій іграшковий мікрофон.
В понеділок чітко сказала: "Дай пити". До цього було тільки: "Путу"(пити).
Масаж Юля дуже любить, після масажу може спати навіть 5 годин. Звернула увагу, що Юля почала сама їсти, навіть нахиляти собі тарілку з першим.
Юля стала більш чемніша, ми спокійно їдемо 40 хв в маршрутці і по приходу до дому вона спокійна.
Раніше ми заходили і була істерика, не бажання розвиватися і знімати верхній одяг. Юля могла кричати і ще мене вкусити за руку коли я її роздягала.
Тепер вона це робить майже сама і навіть іде в ванну мити руки.
Дуже, Велике Дякуємо за заняття! Кожна реабілітація, масаж, фізкультура це корисно, здорово для дитини. А якщо це щось нове, коли діляться досвідом і хочуть порадити люди, які вчилися, знають, розуміють то це дуже круто! Дякуємо за реабілітацію!


Немає коментарів:

Дописати коментар