Карантин продовжено більш ніж на три тижні, тож як бути батькам з дітками вдома. Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая надає зручний список рекомендацій з посиланнями та інформацією для батьків, як залишатися самим та з дитиною вдома в час карантину.
Пам’ятайте, що карантин це не канікули чи відпустка, а велика відповідальність, яка полягає у захисті власного здоров’я та здоров’я оточуючих Вас людей, тому дотримуйтеся рекомендацій ВООЗ. Ваша особиста безпека – це також безпека Ваших дітей.
Посилання на відео із відповідями на поширені запитання з приводу коронавірусу COVID-19:
В цей час всі ми більшою чи меншою мірою відчуваємо тривогу з приводу нашого майбутнього. Здорова тривога завжди допомагала нам впоратися із життєвими викликами і разом з цим не варто постійно говорити про вірус і взагалі про проблеми, які пов’язані із ним в присутності дітей і загалом. Батьки це «світ», для дитини і якщо вони часто тривожаться чи відчувають песимізм – дитина також заражується цими почуттями, що негативно відбивається на її і Вашому імунітеті. Існує поняття «соціальне зараження», коли люди накручують один одного в розмові. Зупиняйте всіх, хто починає втягувати Вас у свої страхи: це теж інфекція для вашого психічного здоров’я.
Для того щоб мати можливість бути ресурсними для своїх діток – Вам необхідно вміти поповнювати власні ресурси і стежити за їх гігієною. 10 стратегій, що допоможуть впоратися нам з викликами пандемії та карантину:
У зв’язку з тим, що через карантин діти залишаються вдома, складіть список ігор і важливих справ, які можуть замінити сидіння біля телевізора і комп'ютера. План дій і занять, які Ви проводитимете з дитиною в рази полегшує Ваші емоційні переживання і відповідають на питання «а що ж робити?», тим самим зменшуючи рівень стресу. Складіть короткий план на тиждень, які вправи Ви будете виконувати в конкретний день дитиною.
Після того як Ви попрацювали з дитиною і вона успішно виконала вправи надайте їй провести час з чимось, що є цінним для неї (перегляд мультфільму, улюблена іграшка, улюблені солодощі, тощо) – це послужить стимулом для майбутніх занять. Коли дитина почне втрачати інтерес до «підкріплення», заберіть його.
У випадку якщо ж дитина не виконувала вправи разом з Вами, то вони можуть бути за складними для неї, не до кінця зрозумілими, або Ви зразу забагато хочете. Якщо вправа виконується вперше, то Вам обов’язково слід показати дитині «як це робиться». Кожну вправу слід ділити на окремі блоки для більш комфортного навчання
Якщо Ви знаєте, що дитина точно вміє і може виконати певну вправу, яку Ви від неї просите, але не хоче її виконувати з певних причин – не давайте їй винагороди. Жодної критики чи звинувачень в сторону дитини, просто відсутність винагороди.
Більше інформації про організацію роботи з вправами вдома і їх розвитком Ви можете прочитати з 7 по 11 главу даної книги:
Посилання де Ви можете знайти необхідні дидактичні матеріяли:
З приводу питань і більш конкретних рекомендацій стосовно психологічного супроводу дитини пишіть сюди:
Немає коментарів:
Дописати коментар